Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Monday, September 19, 2011

aku mulaa rase resah dan gelisah sayang :'(

sayang :'( apa dah jadi nie... hurmm sudah 3 bulan kita bersama but, kenapa hubungan kita makin renggang nie ? hmm apa nie semua berpunca dari aku ke ? aku ke yang salah ? oh tidak... aku dah mulaa rasa tak kuad nak lalui nie semuaa lagi... apa yang aku pendam , terasa macam sudah digeledah oleh seseorang :'( why why ?apa ada orang ketiga ke dsebalik kejadian nie ? hmmmm awak sayaa buntu nie , fikiran saya dah berfikir perkara yang negatif jaa.....saya cuba jadi yang terbaik untuk awak .. tp kenapa saya tak boleh lakukan ? hmm kenapaa ? YA ALLAH tolong laa bagi penyelesaian....hmmm,awak kenapa kita mesti nak balas membalas dendam nie? :'( kenapa kita tak saling sayang menyanyangi mcm first kita kenal.... :( saya lemah dalam dugaan ini awak.... saya cuba akur dan pasrah dgn segala takdir yang diberi :) sebab FACEBOOK kitaa makin berkelahi.... :'(





-mohd hafizh sayang i need you far away take care me please-




                                                * iloveyousayang
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.