Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Tuesday, December 13, 2011

Tumblr_lvcdo9acxc1qhe246o1_500_large
STALKER WELCOME INTO MY LIFE =_='
heahh =_=' perangai tak ubah sebijik macam setann , nak stalker hidup orang pon agak-agak laa bhai , kowd sampai dia punya lunch pon hang nak stalker sekali , memang payah laa cerita dia :) to my obses stalker , i just wanna to say , you aree sooooooo mavugima =_='  oke bitch.Oke kau memang cantik lawa menarik semua ada , tapi apa hak kau nak menilai hidup orang ? kau siapa nak suruh aku sujud sembah kaki kau ? sedangkan binatang pon susah nak dijinakkan , ini hang nak jinakkan aku , kasi pergi cermin diri kau dulu laa :) aku dah bosan laa nak tengok gaya hipokrit malacelakes kau tuh , rasa simpati pon ada gak. better you go ,go go , go go jee laa . buat penat je kau stalker aku then kau mencanang mulut jahanam kau tuh kat sana-sini . Mulut puaka macam hang , mana boleh ditutup kan . cara life kau memang suka burukkan orang lain dan jatuhkan maruah orang lain kan =_=" stupidpiglet ! buad berdosaa jaa cerita pasal kau ! get enough laa hoi , tak penat kee kau kacau hidup aku ? kau nak apa ? BMW ? MINI COOPER ? aku mana mampu bagi semua tuh , kau sendiri saja laa usaha kannya oke .Aku dah block kau kat fb , kau kata aku pengecut . bilaa aku add balik , kau kata aku 'sudah jilat,lap balik' haihh . sampah macam kau nie patut dipijak je k :)aku tak suka cara hang membulu-tebal hidup aku k . chaaww . don't worry aku dah maafkan kau k. 

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.