Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday, June 29, 2012

STUDENT AT KOLEJ POLY-TECH MARA IPOH


Im excited ! wuhuu okayyy . First time nak jadi student kannn . dupdapdupdap jantung nie . Course yang aku ambil agak advantures sikit Diploma In Multimedia . k sumpah bedebar . Harapan aku cuma satu je , aku nak buktikan kat semua orang yang aku nie boleh berjaya okayy . boleh berjaya :') aku nak belajar dan bukan mencari cinta . cukup yang mana ada jagaa je diaaa okayyy . Hm time orientasi , aku tade laa ramai kawan sangat , just yang rapat ngan aku ponn cume gegirl yang satu dorm ngan aku time orien jee . yang lain aku takk berkawan . k dieorang sombong dan bajet kampung . kuangkuangkuang . Seriously , time orien perempuan kurang bekerjasama , dan tanak berkongsi idea . Semua dok cover cun cantik puihhh . takk sukaa . takk enjoyy langsung . yang geboy semua sporting . tambah-tambah lagi dalam group aku okayy :] have fun




GOOD LUCK



 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.