Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Tuesday, July 24, 2012


OMG
YES ! kau memang yang terbaik untuk aku sayang . I do , i really love you . kau laa yang bagi aku semangat untuk sambung belajar , kalau tak aku terbongkang terkangkang tido kat rumahhh jee hehe. Okayyy , untung laa parents aku suka kau . Menggelabah jee ! pandai amek hati laa katekan . 

Sayang, mesti kau rasa terseksa jaga aku kan . Haha padan muka hang . Kesah pulakk aku :) yaa yaa ! aku tau laa kau nie carring , manja ,
comel + gedik ,pendeks,dedebab tapi tayah nak show off sangat okay , aku geli-geli-geli. Hahaha aku sukaa kau laaa Kera . Best kowd dapat kau .

Tapi kau suka perli aku laa ! aku tau laa aku baru jeee nak ambil diploma , kau pulakk dah dapat diploma , pastu nak ejek-ejek pulakk ! Takk paa weyh , aku ambil course Multimedia , nanti aku edit gamba kau jadi bogel , pastu aku print , pastu aku buat headline , Kera Pendek Berbogel ! Haha mesti malaaatoooop punyaa. Booommmmm !

Sayang dah nak dekat four-months kita bersama , cewaahh gatai jee bunyi. But aku aaa akuu aa aku dah jatuh cinta gila kat kau yang pendek lagi comel tuhh.And thanks bagi aku jam tangan casio  

So , i promise untuk jaga relay kita nie sampai kita married,have son , untill die  InsyaAllah , Hope Allah swt bless our relation okay sayang :)
Last word I LOVE YOU SO MUCH MR.FD  

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.