Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Friday, August 10, 2012

THIS IS A TRUE FRIENDS ♥






I LOVE YOU SO MUCH FRIENDS 

Okay mereka ini , merekaa ini sangat penting dalam hidup aku :) The best friend ever and ever.
Seriously masing-masing punya attitude yang pelik-pelik dan comel . Sumpah aku sayang dieorang.
Korang nak separated kan kita orang ? hanya mati je dapat memisahkan kite orang :')
Time orientasi aku aim jee muka-muka minachi semua nie , lastly kita satu class satu kepalaa 

Dieorang selalu support aku , even aku tengah down ke , happy ke , takut ke , sedih ke , dieorang sentiasa ada . Bukan macam tuh tuh tuh  , ngumpat sana sini , cakap aku kawan ngan budak-budak hot jee laa ape laa haha , kalau betul pon asal ? kau jeles ? nak mampai dah ?. Hahaha terasa ? mampus pegi laa pohh kehh makk . ^00^''

Lagi-lagi , kalau kiteorang buat assignment satu group , mesti bergaduh . Tapi manja-manjaa laaa . Ibarat aur dan tebing , always together-gether . Hoho . Molek Sokmo 

Always happy with them ♥ 
SELAMAT HARI RAYA BABY-BABY KU :*
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.