Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Saturday, October 27, 2012

I NEVER LET YOU GO BIE ❤ :')


How can i let you go sayang ? 
hmmmm 8 bulan dah kite couple . Macam-macam dugaan yang melanda . 
Macam-macam inspirasi yang saya dapat . Awak mengajar saya erti kesabaran dan kesetian .

Saya nak ucapkan Terima Kasih , sebab awak tak pernah mengadu penat atau letih untuk menjaga saya .
Saya terkejut sebab kali ini , Relationship saya dengan awak , diterima oleh Keluarga saya dan keluarga awak .Awak tau tak saya happy sangat . But .... relay kita terhenti sampai disini . Awak  hati saya sakit dan berat sangat nak lepaskan awak , sumpah saya tak kuat :') Tapi saya akan tabahkan hati saya demi awak .

Air mata demi air mata mengalir terkenang kan awak.
Lepas ini , hidup saya akan rasa kosong ...
Awak dah tade lagi nak ambil saya balik dari kolej . Dah tade sape nak bawak saya gie jalan-jalan . Dah tade sape nak usik saya macam mana awak usyik saya . Dah tade sape nak suapkan saya ubat kalau saya sakit . dah tade sape nak bermanja dengan saya lagi . Dah tade sape nak buat muka monyok bilaa send msg pepagi . No more Good morning kiss , no more good night hug and kiss :') 

Awak , saya tak bagi awak pergi jauh dari saya . MSG tuh semua berlakon jee . Tapi hati saya tak pernah izinkan awak pergi dari hidup saya , hmmmmm . Awak saya rindukan awak . Tapi kenapa awak sakitkan hati saya :'( kenapa awak dah berubah sampai saya terasa diabaikan :'( !

Awak , saya nak final exam . Kenapa bila saya nak final exam , awak baru buat perangai . kenapa awak ?
SAMPAINYE HATI AWAK !!!

Kenapa awak berubah sayang ? kenapa ? macam nie ke awak tunjuk saynag awak kat saya ? FARID !! kenapa nie ? hmmm seronok tengok relay kita hancur .
seronok sakitkan hati saya ? seronok tengok airmata saya mengalir ? seronok ke farid ? seronok ke ? 

''Ya Allah , hamba mu ini tak kuat , aku terlalu menyayangi beliau Ya Allah . Pulangkan dia untuk menemani hidupku semula :"(  ''


I NEED YOU SMURF :(  FARID DANIAL 

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.