Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Sunday, January 29, 2012

sayaaa ada tun fitrie :) awak ada ? HAHA

yes. TUN FITRIE 15 TAHUN, is my adik . what i can say diaa je nie laa yang ada dengan aku time aku susah or senang sekarang nie.padahal dia nie jarang sms aku , tapi diaa takk pernah pon buat aku sakit hati macam mana EA and MH and LM buat aku sakit hati and kecewa habes , malah si tun nie suka buat akak dia nie tersenyum :') sumpah aku tak percaya si tun nie baik dengan aku manjaa dannnnnnn si tun nie kuat mengadu kat aku HAHAHA kalahh perempuannnn weyh :') please laaa jangannn buat aku ngan si tun nie berpisah . hikhokkkk gua sayang dia bhai . sayang gilaaaa , bukan senang nak dapat adik angkat yang macam nie iloveyouadik:)
so thankfull to Allah SWT.
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.