Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

Thursday, February 2, 2012

is to late sayang :')

YES . aku salah , aku mengaku aku yang salah :') aku tak pandai hargai kau , aku abaikan kau , aku egois , aku pentingkan diri sendiri , aku tidak tahu berterima kasih , aku tak reti bersyukur , aku bodoh , aku alpa :)


MOHD HAFIZH BIN HAMAL ,
kau tahu kenapa aku nakk pergi jauh dari hidup kau ? kau tahu kenapa aku nakk sangat putus ngan kau ?hmm kau tahu tak ? kau tak paham sayang , sikit pon kau tak paham apa isi hati aku . Kau hanya tahu menyalahkan aku sahaja . Aku lemah , aku takk kuat nak hadapi nie semua . Kau cakap aku tanak mempertahankan relationship kita selama 7bulan nie ? kau tahu apa ? aku yang terseksa kau tahu takk :'(


hmm ,
aku sayang hang weyh , sayang gilaa babi kau tahu takk . Sape takk sayang orang yang dah jaga kita dan faham karenah kita, hmm ,aku nak pergi jauhhhhh sangat dari kau , aku nak kau lupakan aku . Ini sebab kau terlalu baik dan istimewa untuk aku , ye memang dimata orang lain kau bersifat lain , tapi bagi aku , kau sempurna . Kau terlalu banyak beralah dengan sifat aku , kau jugaaa sering bersabar ngan aku . SUMPAH aku takk penah jumpe orang yang benar-2 mengharapkan aku dan sayang aku kecuali keluarga aku :'(


tapi apaa jadi ? 
kau cakap kau nak pindahh kan . KAU PERGI LAAA !! kau memang berrniat nak berjauhan dengan aku kann , sebelum kau pergi lebih jauh dari aku , lebih baik aku yang undur kan diri aku lebih dulu . Kau takk paham , aku terseksa macam mana . kau sendiri tahuu sebesar mana aku perlukan kau ? hmm :') engat aku takk penat kee nak sakitkan hati aku sendiri , nak menipu diri sendiri . kau penah tahu tak yang aku BENAR-BENAR SAYANG KAU ? hmm


kini aku sudah dimiliki oleh orang lain  ..
aku mintakk maaf sangat-sangat atas segala kesalahan aku terhadap kau selama perkenalan kita bersama .yaa , jauh dari sudut hati aku , aku memang sayang kan hang . aku berusaha buat kau sakit hati semua disebab kan aku sendiri yang nak , aku nak kau cari orang yang betol-betol boleh menghargai kau , kau terlalu istimewa buat aku , aku lepaskan kau walaupun aku sendiri takk relaa .aku harap , kau takk akan berubah perangai walaupun apa yang terjadi . kuat kan semangat , cuba bina hidup baru . kau lupaaakan aku buat selamanya :') IS TO LATE BIE .


hanya doa yang mampu membuat terluka dihati ini padam :')
          ''Ya Allah ,  kau lahh yang mengetahui segala gerak-geri hati ini , hanya kaulaa aku membuat keputusan,jikaa keputusan yang aku buat ini benar , kau IA kan laaa , jikaaa salah , kau TIDAK kan laaaa ,aku hanya mampu merancang , dan kau laa penentu segalanya . Permudahkan laa jalan kehidupan aku , dia dan selainnya . Ya Allah , kau sahaja yang mengetahui betapa peritnya hati aku ini untuk melepaskan dia . amin :') ''






                                                                           ikhlas dari ain izzwani </3
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.